loading...
Ghomayshipics | Siavash Ghomayshi Wallpapers
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Javad bolandi در تاریخ 1395/03/21 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

سلام استادمن خ کوچیکم بخدامن الان کمش20ساله ک شمارومیپرستم من الان30 سالمه امامن مردتونم استاد.تمام خاطرات من ازبچگی باشماس من خیلی دوستون دارم بخداازدوستام بپرسین من تنهاآرزوم ازنزدیک دیدن شماس استاد حتی خابتوتم میبینم ایشالله یه روزازنزدیک ببینمتون خیلی دوستون دارم امیدوارم بتونم فقط ببینمتون میدونم درحدی نیسم ک این خاسته روازشماداشته باشم اماتنهاآرزوم همینه فقط امیدوارم ببینمتون .ایشالله همیشه سالموسرحال باشین وپرانرژی.ممنونم بابت تمام شاهکاراتون ک منودیوونه کردین .فدای شما.ببخشید.کاغذای خط خطی.مرسی

این نظر توسط حمید در تاریخ 1395/01/26 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

به گمونم همین 4تا باشهشکلک بازم اگه من چیزیو جا انداختم بگین، ممنون...

گلی جان
حسرت
مسیر
پوچ...

ترتیب پخششون چیه؟ شکلک
پاسخ : تهران، پوچ، گلی جان، حسرت، مسیر

این نظر توسط حمید در تاریخ 1395/01/26 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

سلام نگار خانم.خوبین؟شکلک
نگار خانم، یه زحمتی براتون داشتم: من میخوام نسخه کاملتر کتاب رو(دنباله همون کتاب) آهنگهای بعدیه سیاوش رو بنویسم و چاپ کنم. حالا من نسخه قبلی، تا آهنگ (تهران) به ترتیب نوشتم.
از تهران به بعد، سیاوش چندتا تک آهنگ خونده، میشه بگین به ترتیب کدومارو خونده،که من به ترتیب بیام تا آخرین آهنگش...
فکر نکنم 4-5 تا بیشتر باشه.شکلک
به ترتیب چیارو خوند؟؟؟
پاسخ : سلام حمید جان. به ترتیب اینجوری میشه:
تهران، پوچ، گلی جان، حسرت، مسیر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Hi. You Can Download The best Wallpapers of Siavash Ghomayshi in this site. Thanks for visiting this site. enjoy that and Good luck n21.siavashi@yahoo.com ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از پوستر ها راضي هستيد؟
    نظرتون چیه که وبلاگ رو عضویتی کنم تا کاربران عضو شده فقط به وبلاگ و پوستر ها دسترسی داشته باشند؟
    بنظر شما سبک پوستر های جدید بهتر هستند یا پوستر های قدیمی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 194
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 592
  • بازدید ماه : 490
  • بازدید سال : 16,632
  • بازدید کلی : 198,383