loading...
Ghomayshipics | Siavash Ghomayshi Wallpapers
نگار عابدينی بازدید : 894 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (6)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1395/10/08 و 5:26 دقیقه ارسال شده است

این لی لی یا همون لیلی ایران. مثل لیلی و مجنون . چقد چاقو خپله و خودشم خیلی میگیره . ن ازبسکه خوشگله ! تازه گوژپشتم هست عههههه .

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/08/21 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

دستتون دردنکنه...شکلک
آها...خب حقیقتش مونده بودم تو کدومش برم که زودتر به نتیجه برسم...این شد که تصمیم گرفتم از شما بپرسم...شکلک
پاسخ : آهان. خواهش میکنم شکلک

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/08/20 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

نگارخانم ببخشید...یه آدرسی قبلآ بهم داده بودین،نمیدونم مال آقا رحیم بووووووود؟؟؟شکلک
خلاصه آدرسو ندارم،میشه لطف کنید بدین تا ببینم اونجا کسی میتونه از بیوگرافی کامل سیاوش بهم آدرس بده یا نه؟؟؟
ممنون میشم...
پاسخ : این مال اقا رحیمه: www.ghomayshimusic.tk
اینم تیم قمیشی: www.teamghomayshi.info
درضمن توی همین سایت قمیشی پیکس بقل سمت راست سایت های مرتبط داره که همه سایت ها مربوط به استاده
شکلک

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/08/17 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

لی لی همسر کیه،سیاوش؟؟؟شکلک
همونه که تو موزیک ویدئویی تردید و آینه هم هستش،نـه؟؟؟
پاسخ : بله

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/08/17 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

حقیقتش من اینو از یه سایت دیگه کپی کردم،پس احتمالآ اونم از ویکی پدیا کپی کرده...شکلک
کاور آلبومهارو از همون سایتی که شما آدرس دادین،وارد کردم،اما بعد که با بیوگرافی نگاه کردم،دیدم اینکه فرق داره سال انتشارششکلک
خب الان من فقط گیرِ همین بیوگرافی ام...شما آدرسی معتبر دارین که بیوگرافی استادو به طور تقریبآ کامل و صحیح داشته باشه؟ممنون میشم...
------------
دشمنتون شرمنده،شما ببخشید...
حالا ظاهرآ قرار شده تا اسفند صبرکنم...اگر تا اونموقع نخوند،با همین محبت پرونده ش بسته میشه...
-------------
متشکرم نگار خانم...شکلک
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/08/17 و 1:35 دقیقه ارسال شده است

سلام نگار خانم،با تشکر از زحمات شما...شکلک
نگار خانم،این قسمت بیوگرافی سیاوشو بخونین:
او در ایران با شخصی به نام « جمال نادر »آشنا شده بود که هر دو می نواختند و می خواندند و وقتی به لس آنجلس رفتند تصمیم گرفتند با همکاری هم آلبومی منتشر کنند.پس با همکاری یکدیگر کار روی آلبوم« فرنگیس »را شروع و برای آماده شدنش یک سالونیم وقت صرف نمودند و در نهایت توانستند در سال 1981 آن را روانه ی بازار نمایند.
----------
اینجا گفته درسال 1981 آلبوم رو روانه بازار کردن،اما توی تاریخ انتشارهای آلبومها که آدرس دادین،گفته بود 1352 یعنی 1973 ، قضیه ش چیه؟؟؟
میشه طبق اطلاعات و تحقیقات شما بدونم؟؟؟
ممنون میشم...
پاسخ : سلام حمید جان. این رو از تو سایت ویکی پدیا کپی کردین درسته؟ متاسفانه بعضی ها میان ویکی پدیا استاد رو دستکاری میکنند... قبلا هم این مورد پیش اومده بود که دوباره درستش کرده بودند اما اینبار باز هم اومدن و دستکاری کردن ویکی پدیای استاد رو. چون امکان ویراش متن در اونجا وجود داره و هرکسی میتونه دستکاری کنه. راجع البوم ها هم اونی که توی ناریخ انتشار البوم ها نوشته درست هستش ( تو سایت تیم قمیشی که سایت رسمی استاد هست مشخصات البوم ها دقیق نوشته) .
راستی حمیدجان شرمنده.. ببخشید . من نتونستم بهت ایمیل کنم از این به بعد همینجا نظر بدین تا همینجا جوابتونو بدم بعضی وقت ها نمیتونم ایمیل کنم. به صورت مخفی ندین تا بتونین جوابو ببینید..
و درمورد چیزی که تو کامنت مخفی گفتید هم بگم که هر جور خودتون دوست دارید. من فکر میکنم که تا همین تک آهنگ "محبت" کافی باشه. چون معلوم نیست البوم استاد کی بیاد..
برقرار باشی شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Hi. You Can Download The best Wallpapers of Siavash Ghomayshi in this site. Thanks for visiting this site. enjoy that and Good luck n21.siavashi@yahoo.com ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از پوستر ها راضي هستيد؟
    نظرتون چیه که وبلاگ رو عضویتی کنم تا کاربران عضو شده فقط به وبلاگ و پوستر ها دسترسی داشته باشند؟
    بنظر شما سبک پوستر های جدید بهتر هستند یا پوستر های قدیمی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 633
  • بازدید ماه : 531
  • بازدید سال : 16,673
  • بازدید کلی : 198,424