loading...
Ghomayshipics | Siavash Ghomayshi Wallpapers
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/08/26 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم چرا؟
اما همیشه دوست داشتم آهنگ ابی،که میگه:کی اشکاتو پاک میکنه......
رو با صدای خود سیاوش گوش کنم...اما هیچوقت نمیشه...
اون کار سیاوش هم فوق العاده ست که افتخار خوندنش نصیب ابی شد...
ممنون نگار خانمشکلک
پاسخ : منم همینطور دقیقا. خیلی حیف شد شکلک
خواهش میکنم حمید جان.

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط نظری در تاریخ 1393/08/24 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام www.b2love.rzb.ir
دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Hi. You Can Download The best Wallpapers of Siavash Ghomayshi in this site. Thanks for visiting this site. enjoy that and Good luck n21.siavashi@yahoo.com ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از پوستر ها راضي هستيد؟
    نظرتون چیه که وبلاگ رو عضویتی کنم تا کاربران عضو شده فقط به وبلاگ و پوستر ها دسترسی داشته باشند؟
    بنظر شما سبک پوستر های جدید بهتر هستند یا پوستر های قدیمی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 600
  • بازدید ماه : 498
  • بازدید سال : 16,640
  • بازدید کلی : 198,391