loading...
Ghomayshipics | Siavash Ghomayshi Wallpapers
نگار عابدينی بازدید : 165 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (1)

 

دانلود عکس: https://rozup.ir/up/ghomayshipics/Pictures/Siavashghomayshi-MOHABAT.jpg 

من میگم اگه میخوندم
واسه خاطر دلت بود
تو میگی طلوع من باش
خیلی زوده واسه بدرود..
من میگم خسته شدم از
شب و دلتنگی و غربت
تو میگی زندگی اینه
درد تو درد  محبت..

 

♫♫♫

من میگم بهای این عشق
واسه من ترک وطن بود
تو میگی صدات همیشه
متن خاطرات من بود
توی نامه گفته بودی
مثل باد بی سرزمینی
دنبال خودت میگردی
خواب بارونو میبینی

به پرنده ی مهاجر
الکی بگو که خوبه
نگو طفلی شوق پرواز
یه حکایت دروغه..

 

     

XX

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/07/18 و 1:41 دقیقه ارسال شده است

فکرشو نمیکردم این آهنگ تا این حد قشنگ و جالب بشه...استفاده کردن از اسم و جمله های آهنگای قبلی،ربط دادنشون به هم،و به این زیبایی...محشرهشکلک
پاسخ : بله دقیقا.. .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Hi. You Can Download The best Wallpapers of Siavash Ghomayshi in this site. Thanks for visiting this site. enjoy that and Good luck n21.siavashi@yahoo.com ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از پوستر ها راضي هستيد؟
    نظرتون چیه که وبلاگ رو عضویتی کنم تا کاربران عضو شده فقط به وبلاگ و پوستر ها دسترسی داشته باشند؟
    بنظر شما سبک پوستر های جدید بهتر هستند یا پوستر های قدیمی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 1,548
  • بازدید سال : 17,690
  • بازدید کلی : 199,441