loading...
Ghomayshipics | Siavash Ghomayshi Wallpapers
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shahryar در تاریخ 1394/01/22 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

سلام نگار خانم سایتت عالیه
مرسی از زحماتت
پاسخ : خوشحالم که خوشتون اومد. خواهش میکنم، برقرار باشین شکلک

این نظر توسط سامان جعفری در تاریخ 1393/08/18 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

ممنون نگار جوون
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط سینا در تاریخ 1393/06/02 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

آقا سیاوش
قمیشی موزیک برگشته با آدرس جدید GhomayshiMusic.tk
من امروز پیدا کردم آدرسش رو
پاسخ : بله. مرسی سینا جان

این نظر توسط سیاوش در تاریخ 1393/06/02 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

به نظر من این بهترین پوستری بود که درست کردید.
.
.
..
.
.
به نظر من ادامه بدید خیلی از اول تا حالا در امر ساخت پوستر پیشرفت کردید.
راستی اون قضه رو به آقا رحیم گفتید؟
؟
؟
؟
؟
ببینم آقا رحیم پست جدیدی هم گذاشته؟؟؟؟؟؟؟
کاشکی حتما سایت رو از فXیxلxتxر در می آوردن.
من با س ا ی ف و ن هم نمی تونم وارد قمیشی موزیک بشم.
پاسخ : مرسی سیاوش جان. آدرس سایت قمیشی موزیک: http://ghomayshimusic.tk/ . راستی اینستاگرم شما چیه سیاوش جان؟

این نظر توسط azar_hossein در تاریخ 1393/06/01 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

سلام نگار جون
آدرس جدید قمیشی نیوز رو میدونی از میهن بلاگ حذف شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : سلام. بله : http://ghomayshinews.info/

این نظر توسط سیاوش در تاریخ 1393/06/01 و 9:31 دقیقه ارسال شده است

دست شما دردنکنه

این نظر توسط azar_hossein در تاریخ 1393/05/31 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

آدرس جدید http://www.ghomayshimusic.com/

این نظر توسط جاوید ناظری در تاریخ 1393/05/31 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید:
از این پوستر خیلی خوشم اومد بسیار زیباست مرسی از شما بابت سایت قشنگتون
شکلک
پاسخ : خب خداروشکر. خواهش میکنم جاوید عزیز. برقرار باشی شکلک

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/05/31 و 15:34 دقیقه ارسال شده است

سلام نگار خانم...
خیلی ممنونشکلک
پاسخ : خواهش میکنم حمید جان.. برقرار باشی شکلک

این نظر توسط سیاوش در تاریخ 1393/05/31 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

میشه درستش کرد واقعاً
چه جوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : یه سایت هست که برای رسیدگی به این جور مسائل و شکایات هست. بهرحال آقا رحیم خودش میدونه چیکار کنه.. چند دفعه قبلا این مسئله پیش اومده بود. اما دیدید که رحیم جان با عوض کردن آدرس و .... این مشکل رو حل کرد. حالا من باهاش صحبت میکنم ببینم قضیه چیه. به شمام اطلاع میدم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Hi. You Can Download The best Wallpapers of Siavash Ghomayshi in this site. Thanks for visiting this site. enjoy that and Good luck n21.siavashi@yahoo.com ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از پوستر ها راضي هستيد؟
    نظرتون چیه که وبلاگ رو عضویتی کنم تا کاربران عضو شده فقط به وبلاگ و پوستر ها دسترسی داشته باشند؟
    بنظر شما سبک پوستر های جدید بهتر هستند یا پوستر های قدیمی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 1,583
  • بازدید سال : 17,725
  • بازدید کلی : 199,476