loading...
Ghomayshipics | Siavash Ghomayshi Wallpapers
نگار عابدينی بازدید : 166 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (1)

 خیلی خیلی مهم! حتما حتما بخونید

با سلام خدمت دوستان عزیز، دوستان میخواستم بگم که ما وبلاگ رو آزاد گذاشتیم و  این امکان رو در وبلاگ برای شما قرار دادیم که هرکسی وبلاگ رو باز میکنه میتونه پوستر هارو ببینه و اونارو دانلود کنه، و نیازی به عضویت نباشه.

  اما انگار خیلیا دارن از این امکان سو استفاده می کنند و هرکی پوستر هارو دانلود میکنه میره توی اینستاگرام و انواع فضای مجازی اونارو بدون ذکر منبع میزاره. تازه نه تنها منبع رو ذکر نمیکنن، بلکه عکس رو کات هم میکنن و نه آدرس قمیشی پیکس میوفته تو عکس و نه اسم طراح!!!!! بابا یذره انصاف داشته باشید دیگه.

من به خیلیا  از اون موقع تو اینستاگرام تذکر دادم. بعضیا دوباره شات کردن آدرس مارو که دمشون گرم ولی بعضیا بازم انگار نه انگار.

و این عکس کات شده و بدون منبع همینجوری کپی میشه و آخرش منبع گم میشه. خواهش میکنم رعایت کنید ازین پس.

من اگر از این به بعد ببینم بدون منبع پوستر هارو به اشتراگ گذاشتین، وبلاگ رو عضویتی میکنم.

گرچه بازم فایده ای نخواهد داشت. پس از این به بعد اگر پوستر هارو به اشتراک گذاشتین :

 اولا سعی کنید کات نکنید یا اگر کات کردید آدرس و اسم قمیشی پیکس در عکس مشخص باشه.

  دوما اگر هم مشخص نبود یا بود بهرحال، آدرس پیج قمیشی پیکس در اینستاگرام رو روی عکس شات کنیــد.

 و اگر خواستین آدرس پیج طراح ( خود من) در اینستاگرام هم تگ کنید

آما از همه مهم تر همون آدرس قمیشی پیکس هستش.

آدرس قمیشی پیکس در اینستاگرام:

http://www.instagram.com/Ghomayshipics_Original

آدرس یوزر خودم در اینستاگرام:

http://www.instagram.com/negaar21

 

Download: https://rozup.ir/view/711191/2712749234.jpg 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1394/06/27 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

سلام نگار خانم...
هیچی بدتر ازین نیست که آدم یه زحمتیو بکشه، اونوقت با چنین چیزی که بهش اشاره کردین روبرو بشه...
ریا نباشه شکلک من خودم نویسنده وب (فوتبالی) و از قضا مسئول عکسها و بعضآ سازنده شون هستم.(قبلآ گفتم بهتونشکلک) در کل میخوام بگم متوجه هستم چی میگین...
ایشالا کاربرا و دوستان هم رعایت کنن بلکه باعث ایجاد انگیزه در شما بشه.

بازم ممنون بابت زحماتتون...شکلک
پاسخ : مرسی از شما حمید عزیز،انشالله .... امیدوارم.. موفق باشید شکلک)))


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Hi. You Can Download The best Wallpapers of Siavash Ghomayshi in this site. Thanks for visiting this site. enjoy that and Good luck n21.siavashi@yahoo.com ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از پوستر ها راضي هستيد؟
    نظرتون چیه که وبلاگ رو عضویتی کنم تا کاربران عضو شده فقط به وبلاگ و پوستر ها دسترسی داشته باشند؟
    بنظر شما سبک پوستر های جدید بهتر هستند یا پوستر های قدیمی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 691
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 16,731
  • بازدید کلی : 198,482