loading...
Ghomayshipics | Siavash Ghomayshi Wallpapers
نگار عابدينی بازدید : 101 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (2)



غروب ریمیکس
Download
خیلی ممنون
Download

 


 منبع مطلب: قميشی موزيك

برقــــــــــــرار و ســــــــــبز باشــــــيد عزيـــــــــــــزان

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رحیم در تاریخ 1392/11/24 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

سلام.نگار جان ما هر کمکی از دستمون بربیاد تو راه وبلاگ نویسی بهت میکنیم اما درست نیست که مطلب رو بدون هماهنگی بزارید و هیچگونه ذکر منبعی نشه.
شما دقیقا مطلب قمیشی موزیک رو کپی کردید اینجا ، من واقعا نمیدونم باید به چند جا پیام بدم که این چیزا رو رعایت کنن.وبلاگ نویسی یه سری حق و حقوق داره که باید رعایت بشه ، حداقل از شما که دوست مایی انتظار همچین حرکتهایی نداریم.
لطفا از این به بعد هیچگونه مطلبی از قمیشی موزیک رو بدون هماهنگی من نزار
پاسخ : من عذرخواهي ميكنم. من فكر كردم كه اين مطلب رسمي هستش كه شمام تو سايت گذاشتين..!!!

این نظر توسط Aria در تاریخ 1392/11/23 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

الهي من قربون استاد بشم ، عالي بود. نگارجان ممنون. شکلک
پاسخ : شکلک خواهش ميكنم..


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
Hi. You Can Download The best Wallpapers of Siavash Ghomayshi in this site. Thanks for visiting this site. enjoy that and Good luck n21.siavashi@yahoo.com ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از پوستر ها راضي هستيد؟
    نظرتون چیه که وبلاگ رو عضویتی کنم تا کاربران عضو شده فقط به وبلاگ و پوستر ها دسترسی داشته باشند؟
    بنظر شما سبک پوستر های جدید بهتر هستند یا پوستر های قدیمی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 238
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 1,641
  • بازدید سال : 17,783
  • بازدید کلی : 199,534